Vinterridning

Börjat tänka mycket på vintern osv, hur jag ska göra med stallet på vintern då vi inte har något ridhus och av erfarenhet så vet jag hur jävligt det är på vintern med att hålla igång hästen..
Så det blir ett mangekort på forf i november. Har inte varit där och ridit sedan jag slutade på ridskolan och tycker fortfarande att tanken är lite obehaglig. Dom har jättebra ryttare som rider för klubben, många fina hästar och dom har bra ridmöjligheter så det är perfekt att rida där under vinterhalvåret men att så många ska se när JAG rider min lilla ponny är liite läskigt. Det tycker jag faktiskt. Hon är ju trots allt inte som alla andra, hon är inte världens lättaste ponny och jag har jobbat otroligt hårt med henne utan några som helst framgångar, och det är en jobbig känsla.
nej nu ska jag inte överanalysera allt. Huvudsaken är att träningen hålls igång i vinter också och att jag tror på att hon kommer bli bättre.
En vinterkväll flertal år sedan med Kjell på ridlektion.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback