Veckans planer ( skulle kommit upp igår )

Måndag - Dressyrpass 30 minuter
Tisdag - ev. markarbete/dressyrpass 30 minuter
Onsdag - vilodag
Tordag - Annie rider henne
Fredag - ev. vilodag eller promenad för hand
Lördag - uteritt + 20 minuter i paddocken
Söndag - ev. uteritt/dressyrarbete
Som ni ser så har jag Rosalita väldigt mycket i veckan, trots att det bara var meningen att jag skulle ha henne halva veckor. Men det gör inte mig någonting nu när allt är spikat och klart. Hon är fortfarande inte igång efter vilan, så tänkte ge henne två vilodagar denna veckan, dvs tre dagar utan häst för min del ( lär sakna henne gräsligt mycket! ).
Jag vill ännu inte börja hoppa henne då jag vill få framåt bjudningen i skogen innan jag börjar kräva den på banan. I dressyren vill jag att hon ska gå samlat vilket hon numera gör. Och i skogen så springer hon på som en lite shetlandsponny och tycker det är skitkul att att öka lite mer än var jag ber henne, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback