Memories with Sörbys Xtra II

Eftersom att det verkade uppskattas så bjuder jag på ännu en bildbomd på min förra ponny Sörbys Xtra, världen vackraste själ.
ute på en sväng med mitt lurviga monster i grimma och grimskaft
vår första julafton tillsammans. Fanns ingen snö på långa vägar och jag gick i enbart i tjocktröja på våran julpromenad. 2009
I början var det enbart galopp på rakt spår så gällde, mer höll han inte för. 2009
min snuffs njuter av de sista höststrålarna. 2009
det visade sig snabbt att min grabb var den dressyrstjärna jag alltid drömt om. Femåringen kämpar på med att inte hamna underlod. 2009
När paddocken var för hård för hårt arbete så ägnade vi oss åt lite lydnad i redgrimma. 2009
Snyggingen växte till sig och blev en stjärna både på utsidan och insidan. 2010
Och här har vi resultatet. För att vara såpass okunnig som jag var så var jag ganska så stolt över vad jag åstakom med denna helt gröna ponnyn. Han mognade något sjukt under de två åren jag hade honom. Han var snygg både i muskler och i hull. Han var dessutom världens vänligaste själ som behandlade mig som en proslinsdocka som aldrig fick skadas på något vis. <3


vilken söt hääääst :)

2011-09-08 // 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback