Svar på fråga

Kommentar:
tänk på att de inte spelar så stor roll hur hon gå med frambenen förän du får henne ordentligt på bakbenen och ett sug fram till bettet
Svar:
Vad är det som får dig att tro att hon inte går ordentligt med bakbenen och har ett sug fram till bettet ? Skulle ju tycka att arbetet med frambenen var bra om inte resten var på plats.. känns ju ganska naturligt och logiskt, inte sant?
Jag vet att jag verkar vara väääldigt oerfaren här i bloggen, att jag rider som en kratta på alla filmer / bilder osv, MEN jag har ridit i väldigt många år, ridit och tränat väldigt många olika hästar och vet vad jag gör på hästryggen, så ni behöver inte ifrågasätta vad jag skriver. Om jag skriver att jag tyckte att hästens frambens aktivitet kändes bra, då känns det naturligt för mig att ni fattar att hon hade ett tryck framåt, att hon satte baken under sig och jobbade i uppförsbacke, eller är det inte uppenbart ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback