Sömntuta

Mamma tyckte jag skulle låta hästen stå inne i natt, och håller verkligen med henne, vädret känns inte särskilt stabilt och har en härlig sovmorgon imorgon så har tid att släppa ut henne. Men ska ändå ner till stallet ikväll, kanske borsta igenom henne och slänga in lite mer hö till henne för natten.
Hon älskar verkligen att få vara inne och sova om nätterna, vilket jag förstår. Hon har nu två dagar i rad legat och sovit när jag kommer ut till hagen till henne på morgonen, så kanske dags att börja ta in henne över natten nu.
Uppdatering; Jag fick inte följa med till stallet för mamma & pappa skulle åka och fixa något själva.. hehe. Så pappa fixade hö och vatten till bebisen och pussade henne godnatt åt mig. Världens bästa pappa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback