Planer inför morgondagen

Det var meningen att hästen skulle vila men eftersom att jag har bara en lektion i skolan + att hon vilade i måndags så får hon gå ett dressyrpass imorgon. Ska även öva på ledarskapsövningar, ska använda repgrimma och långtgrimskaft och ett bättre spö ( ett dressyrspö förmodligen ). Ska göra övningen innan jag rider eftersom att jag vill gå igenom det ifrån marken innan jag sitter upp.
Ska även försöka få ihop henne bättre i galoppen imorgon, träna på skolorna, mycket skänkelvikning, ska rida mycket på volten för att få genom rakställning i böjda spår då hon ofta förböjer sig och jag ofta hänger mig i inner i hörnen.. ajabaj!
Återstår att se hur det går!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback