Memories with Sörbys Xtra

Lite bilder ifrån speciella samt ospeciella tillfällen tillsamamns med Xtra.
första gången på Xtras rygg. Stoltheten var enorm.
Första hoppträningen och här tar vi vårat första skutt ( dom första gångerna sprang han rakt igenom hindret.. haha! )
Här flyger han över 1 meter för första gången
Bebisens första barbackarunda
Första hösten med världens bästa femåring
Hopptekniken var det inget att skryta om.. Här, soon to be sexåringen hoppar en halvmeter över hindret med grym teknik *host*
Vår allra sista hoppträning. Här skuttar vi över 1 meter som avslutning och kunde varken vara stoltare över min dressyrponny eller mig själv.
avslutar med en bild ifrån våra sista dagar ihop.
Han var världens bästa häst, utan tvekan. Det vackraste jag någonsin sett och hade jag fått göra om det hade jag aldrig släppt taget.


Vad kul att se bilder från så lång tid tillbaka:)

2011-09-06 // 20:14:28
Hanna

grymt söt häst :D sen är jag väl inget fan av den rosa säkerthetsvästen med :P

2011-09-06 // 20:55:14

Visst är det, tycker att det är himla mysigt att gå tillbaka ti arkiv och se hur det såg ut osv :)

2011-09-07 // 07:21:56

Han är helt bedårande :) haha västen har jag inte använt på säkert fyra år, så är personligen inte det heller. Men om det är det enda man har och man ska hoppa en sjövild femåring så finns det inte så mycket altenativ :)

2011-09-07 // 07:22:47

Jättefiin häst verkligen!! :)

2011-09-07 // 16:33:29
Norea

Jättefin pålle! :)

2011-09-08 // 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback