Memories with Man on the moon

bara för att så fick jag lite lust att visa lite bilder på mig och Manne min förra skötponny som jag hade innan jag fick Xtra och som jag sedan red lite då och då under tiden Emma hade honom på foder. En underbar lite varelse som man bara måste älska.
Första gången på Many's rygg, måste ha varit 14 år ( februari 2008 ) gammal här.
Galopp över en äng på våren 2008
Min vän ifrån Luleå kom och hälsade på i Juni ( 2008 ) och tog lite fina bilder på oss :)
haha, sötisen!
Sista gången jag rider Manne som skötare på honom.
Hösten 2008 när jag precis fått Xtra så hade vi lite kommunikationssvårigheter och fick ibland låna Manne och rida ut med.
Vi dressyrar lite våren 2009.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback