Grönt kort? tävla??

Jag är sjukt tävlingssugen. Jag vet att jag bara har tre månader på mig att tävla ponny.. vilket är ingenting, men jag har iallafall chansen att göra det och VILL göra det..
Så nu vill jag verkligen ta grönt kort.. ska kolla på föreningarna här i närheten och kolla på hemsidor och se ifall det finns några kurser inplanerade, annars får jag mejla och kolla ifall man kan få skriva något prov. Haha.
En bild ifrån vårcupen som ridskolan arrangerade. Vann för juniorerna med fina lilla Kjell.
Det roliga var att uttagningen så låg hindrerna på 80-90 cm men på tävlingen så låg dom på max 60 cm, vilket gjorde att mina omhoppningssvängar inte var nådigt snäva.. haha! xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback