Dagens ridpass

Red dressyr i paddocken idag. Hon har vilat i två dagar så tänkte att hon kanske skulle vara lite pigg idag men nej, nej. Blev rädd för ALLT i paddocken och stod i ett hörn i tio minuter för hon total vägrade gå dit och jag vägrade naturligtvis ge mig.. men framåt gick det tillslut, men kände att hon var lite stel i den sidan av ridbanan resten av ridpasset, men framåt gick hon iallafall.
Sedan var hon lite stökig i formen och ville inte riktigt ge med sig, men när hon väl slappnade av så hamnade hon typ i koma eller något för hennes steg dog verkligen och hon släpade benen bakom sig.. jätte irriterande, så var på henne i princip hela tiden, vilket jag heller inte vill vara då jag inte vill använda skänkeln så mycket.
Men det gick iallafall ganska så bra, förutom att formen får vi jobba massa på och även på tempot.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback