Dagens outfit

Efter jag hade skrittat av Lita idag så ställde jag henne utomhus och sköljde av henne allt grus och saltvatten och lät henne stå i höstsolen och torka lite innan jag släppte ut henne i hagen, där hon såklart rullade sig.. hehe.
Satte sedan igång med mockning, putsning av sadel och träns och fixade i ordning saker jag inte hunnit denna veckan. Ska även ner senare idag och släppa in henne, ge henne mat osv. Så har min granne varit så snäll att hon lovat att släppa ut Lita imorgon på morgonen, super! Sovmorgon åt Stephanie.
Här kommer två bättre bilder på dagens outfit.
Du hjälper mig att läka. Ifrån insidan och ut, sakta men säkert så mår jag lite bättre för varje dag som går.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback