Bekräftelse

Efter att ha ridit helt för mig själv i flera flera år nu och aldrig haft någon som riktigt kollat när jag ridit, förutom när någon närstående kompis är med och fotar eller mina föräldrar så blir jag väldigt nervös, rädd och spänd när folk ska se när jag rider. Jag tycker själv inte att jag rider bra, jag vet vad jag gör och jag kan grunderna i all ridning men det känns som om det förväntas mer utav mig eftersom att jag ridit såpass länge.
Igår så var min fd körledare och av av hennes vänner i paddocken och kollade lite när jag red ( när dom var klara med sin häst ) och tyckte att Roslita gick jättebra, att hon var en fin ponny med snygg kropp ( ??!! ) och att jag absolut borde passa på att tävla henne innan det är försent. 
Det kändes som en bekräftelse, jag tycker att Rosalita är bättre än vad hon någonsin varit just nu, hon kommer naturligtvis bara att bli bättre och bättre och utvecklas väldigt mycket, men JUST NU är vi påväg upp och det kändes bra att någon annan också kunde se det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback