5 timmar !?

Idag red jag säkert i två timmar.. okej att jag skrittade mestadels av tiden men ändå.. hade igång henne väldigt länge, vilket hon mår väldigt bra av. När vi sedan var klara med ridningen så sköljde jag av henne med slangen, kan numera stå och rikta strålen emot hennes mun och hon leker med vattnet, sjukt.. men tanke på att första gången jag sköljde av henne så reste hon sig och slet sig.. haha. Lät henne seda äta medan hon torkade i kvällssolen innan jag släppte ut henne i hagen.. hon får stå utan täcke inatt.. det ska bli fint väder imorgon också och hon var torr när jag åkte så det var ingen fara med henne.
Mockade även och fyllde på vatten i boxen, tog min tid och när jag kollade på klockan så hade det gått fem timmar sedan de att jag kom till stallet.. sjukt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback