Hårt arbete

Idag har jag verkligen slitit som ett djur i stallet. Började med att rida ett intensivt träningspass med Roslita, sedan så putsade jag hennes träns, bytte shabrak och putsadel sadeln, städade även bland hennes saker. Sedan satte jag igång med mockning av båda boxarna, bytte vatten, slängde in hö och gjorde i ordning kvällsmat + frukost. Sen tog jag in Dido, fyllde vatten, körde ner till hagarna, skurade vattenkaren och fyllde på nytt färskt vatten ( AJ min rygg.. ) sen var jag tillräckligt död för att enbart borsta igenom Dido, plocka undan efter mig, sopa hela stallet + utanför och cykla hem..
Min kropp är helt död + att jag är bakis som FAN.. ikväll blir det lite extra mys med pållarna och ge dom liite mer kärlek än vad jag gjort idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback