drama drama drama

Tycker att det är väldigt komiskt att läsa på hästbloggarna där dom blir bombade med elaka kommentarer för att dom lägger upp bilder där dom rider utan hjälm, haha.
När jag hade Xtra så kunde jag utan problem skritta iväg med honom utan hjälm, så aldrig något fel i det just för att jag kände mig så himla säker på hans rygg, och det var ett val som JAG gjorde. Men idag så sätter jag mig till exempel inte på Rosalita eller Dido utan hjälm. Jag känner inte hästarna tillräckligt bra + att jag VET att Rosalita har avsikter att kasta av mig i tid och otid och då skulle det inte vara så passande om jag föll av och skadade mig..
Att ta risker är upp till var och en och det är aldrig någon annans fel just för att man själv råkat ut för en olycka. Tycker sen att "förebild" snacket är otroligt puckat. Folk har eget val och eget ansvar för sina handlingar och det ska man aldrig lägga på någon annan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback