10. 10 saker du inte visste om mig

  1. Jag har bara ridit i 7 år
  2. Har kommer sist i ett dressyr KM
  3. Jag hade ingen anledning att gå ur sängen på morgonen under mitt hästfria år
  4. När jag red Kjell på ridskolan så kände jag mig GRYM, eftersom den respons jag fick av min ridlärare
  5. När jag hade hopplektion tillsammans med ridskoleponnyn Madison så var jag skiträdd. Men var ännu räddare för att visa det.
  6. Jag börjar gråta när mitt tålamod brister och när jag känner att ingenting jag gör fungerar eller gör skilland
  7. Har aldrig känt mig så säker på en häst som jag gjorde när jag hade Piccolo
  8. Har aldrig varit så lycklig som när min ridlärare lät mig rida med på lektioner lite då och då på älskade Piccolo, vi försökte hänga med i senior gruppernas tempo och älskade livet lite extra mycket
  9. Såfort jag sitter upp på Rosalita så börjar hon antingen kicka eller backa och testar mig varje steg vi tar.
  10. Jag trodde att jag skulle "växa ur" mitt intresse för hästar och ridning men känner bara att det blir starkare och starkare hela tiden



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback