Rosalita <3 Rosa

Jag tycker att Rosalita passar super fint i rosa. Det är också min favorit färg.
Dessa fyra outfits är matchade med rosa på lite olika sätt. Vilket sätt tycker ni var snyggast ?
1. Rosa i tre olika nyanser
2. Ljusrosa + vinrött
3. Ljusrosa
4. Vitt/Beigt + rosa
Jag gillar den sista bäst. Tycker det var superfint på henne.
anledningen till att jag inte lindar bakbenen.. Rosalita är lite "jobbig" att sätta på benskydd och lindor. Hon sparkar hejvilt med benen. Men frambenen går det framåt med hela tiden då jag alltid tar henne om benen och tränar henne på detta. Så nu är det inte lika jobbigt, men hon skrapar hejvilt om hon får chansen. Och det känns inte så "säkert" att börja linda bakbenen riktigt än. Jobbar däremot med att hålla henne om benene, lyfta dom ( när jag kratsar hovarna..såklart ) och ta på benskydd osv. Men när hon sparkar med bakbenen är det lättare att hon får mer kraft och lättare att få in en träff. Men snart så kan vi nog linda bakbenen också ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback