Misstänker våldsamhet

fröken blå är väldigt skygg av sig. Trots att hon tyr sig väldigt mycket till mig och är väldigt framåt och social så är hon väldigt resarverad t.x om sin bakdel. Hon rycker till om jag höjer handen och hon går undan om jag nuddar hennes rumpa. Även linor är en stor skräck för henne då hon frustar och blir jätterädd när hon ska ut i hagen.
Jag vet inte riktigt hur dom har hanterat henne i England, men jag misstänker att hon inte har varit så vänliga. Vilket gör det jobbet jag har framför mig ännu mer komplicerat och svårt. Men ska göra mitt bästa med henne, såklart. Och där min kunskap tar slut har jag folk runt om kring mig så stöttar och hjälper mig med henne.
Just nu går det ut på att hon ska lita på mig och att hon ska känna sig trygg och säker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback