Inställd ridning och promenad

Hade planerat in ett hoppass för min lilla Litaskita och en promenad med Blåis i tränset. Men det finns klart nackdelar med att bo vid havet. Det blåser storm där nere och det finns ingen chans att vi kan ta oss fram i denna blåsten, no way..
Utan åker ner senare för lite pyssel med mina små tjejer och lite fjäsk ifrån min sida för att gottgöra för att dom inte får vara ute.. haha. Trots att båda två stod vid grinden och ropade efter mig när jag hämtade in dom.. hihi.
Imorgon får vi ta ett extra "jobbigt" pass med henne för jobba vidare på det vi åstadkom igår. Det blir hoppning om vädret tillåter. Blir även promenad med Blåis, eller möjligtvis om någon kan hjälpa mig med löslongering eller något sånt roligt, får se helt enkelt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback