Inköpslista

Har en heldel saker som jag måste fylla hästgarderoben med då jag just nu lånar lite av min granne + har lite gammal utrustning som jag haft hemma. Men i helgen blir det en tripp till ge-kås för att få hem det viktigaste. Vi ska även hämta hö och spån så vi har ett lager som räcker till våren, skit bra.
Men har lite måste som vi behöver just nu, sen kommer jag fylla på efter hand med lite snyggare prylar.
  • Vintertäcke
  • Träns
  • Grimma & grimskaft
  • Longerlina
  • Ryktsaker ( borstar )
  • Bett
Sen har vi ju lite önskelista grejer som jag inte hade sagt nej till, bland annat detta ursnygga metallfärgade schabraket ifrån HV Polo.. omg säger jag bara.
Min mamma gillade det också, men trodde att jag skulle ha tröttnat på det innan hon ens var ridbar.. true story faktiskt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback