Hon glöms inte av

Vet att jag inte skriver lika mycket om Rosalita just nu. Men saken är den att jag har ett litet schema som jag går efter, så att båda hästarna får sina dagar då fokusen ligger enbart på dom. För att hålla igång min motivation och för att ge båda hästarna rättvist med tid.
Måndag - Rosalita
Tisdag - Rosalita
Onsdag - Blåis
Torsdag - Blåis
Fredag - Blåis
Lördag - Båda
Söndag - Båda
Jag har enbart Rosalita fyra dagar i veckan vanligtvis, men när jag har motivation till det så brukar jag ta henne lite extra. Vilket jag tycker ha känts bra. Så Rosalita brukar ha en eller två vilodagar i veckan. Så bortglömd blir hon minsann aldrig. Och även när jag inte har henne så står jag alltid och pussar lite på henne i boxen och gosar lite med henne, vilket hon uppskattar.. på sitt eget lilla vis.


Fin blogg du har! :D

2011-11-25 // 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback