Hagbyte

Pga veterinärsbesiktning som ska ske idag så ville vi ha Blåis ensam i en hage för att undvika skador osv.. Så idag fick hon stå i en mindre hage mellan två andra hagar, vilket gör att hon ändå inte är ensam. Vilket är bra.
Tycker så synd om min pappa och min bebis som ska vara ensamma med veterinären idag.. hade gärna velat vara med men får inte missa mer i skolan än vad jag redan gjort.. synd.
Update: Varit nervös och illamående hela dagen och funderat på vad som händer om hästen inte går igenom besiktningen. Men kom hem till att mamma sa att allt gått helt utmärkt, hon gick igenom helt utan problem och att veterinären tyckte min häst var hur fin som helst och trodde att hon kommer bli en jättebra häst. Helt överlycklig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback