Dressyrtävling

Imorgon blir det ingen sovmorgon för mig inte. Ska bort till FORF och glo på dressyrtävling.. mina idoler Anna och Flisa ska vara med, så det får man ju inte missa ;) haha. Sen blir det uteritt med min lilla skrutt. Hon har arbetat tappert i två dagar nu så känner att hon förtjänar att få lulla lite.
Trodde att pappa hade filmat idag när jag red.. men såg att inte inte blev någon film utav de hela nyss på kameran.. nice. Iallafall så var det inte så kul att se, bara när hon inte ville fatta galopp = tvärnit, stegra, full fart ( i slängtrav ), bocka, kicka, sparka, tvärnit. Tja.. ni fattar.. någon som ha något råd at ge eller som har lust att hoppa upp och testa själva ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback