26. Såhär ser mitt liv ut om 20 år

Om 20 år så är jag 38 år gammal. ( OMG!! ), jag tror iallafall att jag har rest mycket i mitt liv, skaffat mig en utbildning och mycket livserfarenhet. Kanske fått mitt hjärta krossat några gånger och förhoppningsvis hittat någon som vill dela mitt galna liv med mig.
Jag bor förhoppningsvis i ett stort härligt hus lite på utsidan av en storstad. Har ett litet stall på tomten och några hagar. Äger några hästar och ponnier och rider på fritiden. Har förhoppningsvis ett eller två helt underbara barn och ett jobb jag trivs med.
Jag hoppar innerligt att jag fått ut de jag ville av livet och kan börja göra mig hemmastad någonstans där jag känner att  jag vill spendera resten av mitt liv.
På en liten hästgård i skåne.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback