Stallet senare.

Har varit ifrån Rosalita nu i två dagar och känner att jag saknar ridning och framförallt henne efter bara så kort tid. Men ska till stallet idag och trimma lite i paddocken. Det är ganska tråkigt att rida själv eftersom att det bara är små tjejer som har ponnier i stallet men det funkar.
Min daddy får förmodligen följa med mig till stallet idag eftersom att jag inte har någon annan att ta med mig och det är fruktansvärt tråkigt att hänga där helt ensam. Och dessutom behöver jag ha någon med mig att hjälpa mig i hagen om det skulle skita sig.
Hon har nämligen inte riktigt släppt det där med att springa emot mig och hugga i luften. Och står jag bara kvar helt oberörd så blir hon sur och vänder röven till och sparkar.. wie! Underbar ponny, right ?


Tredje gången på lill sessans rygg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback