"Min tjej"

Min pappa är helt kär i Rosalita. Han tycker att hon är så fin och att hon är perfekt för mig.. haha. Det är även han som får hjälpa mig hämta henne i hagen och efter att hon var så snäll idag så har han bara pussat på henne hela dagen.
Han brukar alltid stå och klia henne när jag fixar i ordning henne och speciellt när jag sadlar, då hon avskyr sadeln så kliar han henne och lugnar henne och det hjälper faktiskt väldigt mycket. Det blir possitivt att bli sadlad och hon är inte alls lika sur längre inne i stallet. Så glad att jag har min daddy som hjälper mig så mycket. Han har aldrig " behövts" tidigare då jag alltid velat klara mig själv och alltid tagit helt eget ansvar för ponnierna jag ridit och haft. Men otroligt tacksam att han hjälper mig och berömmer mig och stöttar mig i stallet.
Enligt pappa så är Rosalita hans tjej och hon tycker absolut bäst om honom i hela världen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback