Hoppning

Hoppade henne idag. Både hon och jag behövde motionen. Hon var ordentligt sur och arg i början och krånglade riktigt ordentligt. Bara att få henne att gå fram i galopp var en utmaning, men vi klarade det.
Att hoppa sedan får väl jag erkänna var lite små läskigt. Har fortfarande inte kommit igång och när man inte hoppat hästar som själva inte bedömmer avstånd så blir det lite extra läskigt. Haha, jag är dressyrmänniska och bör verkligen inte hålla på med sånt här men kul tyckte hon att det var.
Kan förhoppningsvis sätta ihop en film lite senare och visa hur ball jag är.. haha nej men många svordommar och mycket aggro ifrån både min och hennes sida idag. Men tillslut blev vi sams och hon var super mjuk och fin. Perfekt avslut.


Anonym

sträck på dig för fasiken!

2011-07-02 // 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback