Dagens ridpass

Idag var tanken att rida ut. Men hon tramsade innan ridningen så jag gick igenom henne i paddocken och när hon slappnade av och gick ordentligt så drog vi sedan en tur igenom samhället. Hon skötte sig faktiskt väldigt bra men var lite lätt rädd för saker i sin omgivning och märker verkligen att vi har någonting att jobba på, nämligen uteritter.

Här spänner vi oss båda två, förbereder på bus ?
bättre. Hon är mer avslappnad och även jag.
Som ni ser på bilderna så har jag tappat nästan allt när det kommer till ridstilen. Händerna är inte slutna och tummen är inte högsta punkt. Sitter förmodligen inte lodrät och blicken är ner i backen. Det var ca två år sedan jag red ordentlig ridning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback