Snart iväg till stallet!

Ska nu snart iväg till stallet för en sista ordentlig trimmning i paddocken, red inte alls mycket igår och det tror jag kändes bra för henne, att få röra på sig men ändå få pusta ut lite.
Idag ska jag försöka få ihop henne lite mer, rida igenom riiktigt ordentligt och försöka jobba bort hennes försök att springa ifrån arbetet med så mycket halv halter som möjligt och även försöka få ett bättre stöd i min hand då hon rycker fantastiskt mycket.
Hon har börjat flyga mindre i luften de senaste, max två-tre gånger per ridpass, otroligt stolt över henne.. he he. Nej men vi jobbar på att spöet inte betyder sparka-bakut och det går faktiskt bättre.
Ska efter ridpasset försöka skritta ut en runda på henne själv, känns som om vi behöver det. Och imorgon vet jag ännu inte om jag ska ha henne eller Annie, men om jag ska ha henne så blir det en barbacka uteritt och bara lunka på i skogen eller något annat mysigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback