Piccolo IV

Hittade massa gamla söta bilder på lilla Piccobus. Självklart har jag hundratals på den andra datorn men dessa är de som legat ute på nätet efter alla år. Red och skötte honom på ridskolan i fyra år, han var verkligen den busigaste och bästa läromästare jag haft. Mina första galoppsprång, hoppade mitt första hinder ( höll mig i manen och blundade och skitungen tog ett mega skutt och vi var över :D ), startade min första tävling och mycket mer. Tänk att en liten, tjurig, tjock ponny kan betyda så värst mycket. Han var verkligen kärlek den lilla gossen, och det gör ont i hjärtat att veta att han idag är en skruttig gammal gubbe och jag har ingen aning om vart han tagit vägen..
det var tufft att växa ur denna ponnyn. Det var tufft att höra min ridlärare säga " det är nog dags att rida en lite större ponny" efter fyra år av samma ponny på vartenda ridlektion. Det var alltid han och jag, och min underbara ridlärare bara berömde oss hela tiden och gav mig alltid chansen att utvecklas med dig. Ifrån att springa med ledare bredvid i grimskaft till dit vi kom, lilla ponny, jag är så tacksam att jag fick känna dig.


Hej! Lilla Piccolo bus bor hos oss i Munkabo utanför Jönköping. Han har det bra här. Lever ett lugnt liv som pensionär. Han lär Theona som är 8 år att rida. Hon har nyss börjat galoppera och det kan bli lite bus ibland :-) Det var kul att få se lite bilder på honom när han var lite yngre. Han är fortfarande lika söt. Kram från Piccolo

2012-01-31 // 20:29:13
Anonym

Hej! Lilla Piccolo bus bor hos oss i Munkabo utanför Jönköping. Han har det bra här. Lever ett lugnt liv som pensionär. Han lär Theona som är 8 år att rida. Hon har nyss börjat galoppera och det kan bli lite bus ibland :-) Det var kul att få se lite bilder på honom när han var lite yngre. Han är fortfarande lika söt. Kram från Piccolo

2012-01-31 // 20:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback