Minihoppning

Idag hoppade jag lite. Ställde upp två hinder i en kombination med två galoppsprång emellan. Ett litet kryss på 40cm och ett räcke på 50cm, enbart för att öva min egen sits och anritten. Jag har en gång i mitt liv ( hehe ) faktiskt älskat att hoppa och tävlade klubbtävlingar på min lilla favorit ponny Piccolo och även efter det så tränade jag mycket hoppning med min skötponny Prince, så jag har alltid gillat att hoppa. Detta var tills jag fick Xtra och jag utvecklade mitt intresse för dressyr och började tycka att hoppning var lite små läskigt.. haha.
Men nu känns det bättre, hon var framåt, pigg och glad och var jätteduktigt. Vi kom fel några gånger men det var helt mitt fel, men hon fixade det kanon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback