Man on the moon ( Manne )

När jag ändå är på G kan jag lika gärna visa lite mer utav andra hästar jag ridit lite mer tidigare. Bland annat en utav mina sköthästar Man on the moon. Manne är en feg lite bebis som får en att smälta när man ser på honom, han är helt enkelt det sötaste man kan tänka sig. Red honom vintern och våren 2009 och en bit in på sommaren.
Sedan red jag honom "lite då och då" under tiden jag hade Xtra, speciellt när Emma ( hans fodervärd ) inte hann med eller liknande. En otroligt charmig liten ponny.
Som ni ser på ridbilderna så kom mina ridfel även här. Händerna, skänkelläget och hållningen.. blöh!
Manne hade samma ägare som Xtra och åkte därmed samma dag som Xtra. Detta var jobbigt för både mig och Emma eftersom vi haft båda hästarna och tyckte otroligt mycket om dom.. som tur är har dom båda det väldigt bra idag så då får man lov att lägga de själviska åt sidan ett tag och njuta av den tanken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback