Hoppbilderna

haha, när det är så lågt är det lätt att man hoppar över ett galoppsprång och tar ett mega hopp istället utan att Stephanie är beredd. Samlade dock ihop henne snabbt efter och kom bra på nästa hinder :)
Jag vet att jag har superkass hoppsits osv, men är verkligen ingen hoppryttare och hoppar enbart för att hon tycker att det är kul + att öva upp mig själv. Det går bara bättre och bättre dessutom, jag sträcker på mig mycket bättre, är följsammare och beräknar avstånd bättre osv. Därför hindrena är såpass små och har enbart två galoppsprång emellan, för att hitta balans i både henne och mig innan vi höjer.


Tess

älska bilderna!

2011-07-09 // 21:26:56

Det gör jag med! :D Älskar bilder som är tagna lite senare på kvällen, ljuset blir perfekt :)

2011-07-09 // 23:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback