Hoppbilder ifrån dagen


I början var det lite ostadigt ifrån båda sidor. Jag är väldigt ovan när det kommer till hinder, avstånd och höjder. Men hon fixar det oavsett om vi kommer lite fel ibland.
Tycker att jag fick till en väldigt bra ridkänsla i slutet, oavsett om hindrerna var väldigt låga så är det en utmaning för mig att bara ta mig tiden att ha ett hopppass. Vi hade iallafall båda roligt vilket var huvudsaken.
När vi hoppas sista hindret så var det näven i luften, glädje! hahahaha. Försökte även få fram henne lite mer idag än vanligt, vilket hon ibörjan inte alls gillade, men när hon insåg att det var gasa på hon fick göra så var det väldigt uppskattat, men självklart på mina villkor.
Vill ni se filmen ?


Annie

JAA :D hahah

2011-07-16 // 07:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback