Dagens ridpass

Idag så gick allting bara fel. Hon var spänd, stel och tacktade fram.. jättejobbigt!! Joggade runt på lite volter, gjorde skänkelvikningar, galoppfattningar och avbrott, halter och allt för att få henne att slappna av.. men ingenting hjälpte. Fick tyvärr sluta när hon iallafall inte slängde med huvudet utan gick stadigt i formen, men det var ej helt ärligt.
Vi blev dock båda helt genomsvett som alltid och det var gott att få rulla av sig i jord och sand när hon kom ut i hagen igen, haha.
Imorgon ska vi prata om hösten med Rosalitas ägare, jag är långt ifrån säker på vad det är jag vill, det beror helt på vilken position jag blir tilldelad, vem jag får svara till osv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback