Dagens bilder

Hade detta varit för fem år sedan hade jag förmodligen aldrig lagt upp någon bild när jag rider denna tjejen. Då jag själv kan se att det inte ser bra ut. Men idag kan jag helt enkelt acceptera att saker tar tid. Denna ponnyn har inte haft dessa krav på sig, hon har inte fått chansen att göra bra ifrån sig, fått chansen att inse hur bra man mår när man tränas regelbundet.
Jag vet hur jag sitter på henne, jag vet hur hennes form är och jag ser precis allting som ni ser. Men döm oss inte får hårt. Jag har ridit henne i lite mer än en månad och det är precis nu jag börjat komma in i ridningen igen.
Många utav bilderna är tagna när jag travar fram henne och travar av. Rider alltså lätt.
Idag var hon fantastiskt mysig, trevlig och allmänt go.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback