update

Efter ha fått lite ångest attacker så har jag nu samlat mig och bestämt mig för att skärpa till mig. Men klart man känner pressen när man har en oinriden fyra åring som behöver ridas in NU.. i utbildningen så är hon fortfarande som en 2,5 åring.. dvs 1,5 år efter.
Men tidsplanen har fått förflytta sig lite pga vädret.. känner nästan för att stanna hemma ifrån skolan bara för att kunna vara i stallet när det inte blåser storm eller regnar ( som det alltid gör på eftermiddagar och helger av någon konstig anledning ). Men nu står longering och tömkörning näst på tur. Sen ska vi börja sätta på sadel, longera med sadel och sen börja hänga.. ser fram emot det faktiskt. Dock är jag liite nervös och spänd inför att faktiskt sitta upp på henne den första gången.. men hoppas det blir bra, mycket arbete som behövs göras innan det dock.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback