Stallet idag

Idag hade vi stallmöte.. = alla står och pikar varandra och jag och mamma bara står tysta och håller oss utanför, mer eller mindre. Fick iallafall sagt vad jag ville, vilket var att alla BÖR känna till paddockregler när man rider på ridbanan, inte en enda som rider där inne kan högerregeln vilket gör det väldigt svårt att träna.
Men men. Hände även lite otrevliga saker i stallet idag så fick min mage att vända sig helt och jag vill helst inte prata om det.
För övrigt så var min docka helfin och bara stod och gosade och nibblade på min kind, gossan. Däremot har hon börjat sparka på boxväggen vid fodring, antar att hon tar efter Mizac ( eller Cazim.. inte säker på vem som är vem ), då han gör så hela tiden. Röt iallafall till ordentligt och hon slutade med en gång och ställde sig borta i hörnet.. haha, sötan. Hon lyssnar iallafall när jag tillrättarvisar henne vilket är bra, och när hon gjorde det så gick jag in och gav henne höet.
Imorgon blir det fotografering och promenad för hästarna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback