SkitaLitaBajs

idag när jag kom till stallet stod en viss lite Rosalita och skrek i hagen, så det var bara att stega bort och plocka in henne, självklart försökte hon springa förbi mig och tyckte att jag enbart stod i vägen för henne då hon hade väldigt bråttom in i stallet.
Väl inne i stallet blev hon uppställd i boxen, av med täcket och ordentligt pussad på.. mindre uppskattat men man kan ibland inte låta bli. Mockade och fixade hos henne medan hon stod och skrapade, bet i grimskaftet och lärde Noreen tigga ( där blev jag inte glad.. ). Men söt var hon medan hon stod och värmde sig i sitt rosa fleece täcke.
Kastade in lite hö till henne innan jag stängde hennes box för natten. Blev ingen ridning idag då småtjejerna hade en liten dressyrtävling i paddocken.
Hon är så himla fin, älskade lilla ponnybus. Spelar ingen roll hur jävla dumt hon beter sig, jag har aldrig gett upp på henne...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback