Rosalita dag

Idag hade jag en riktig Rosalita dag. Eftersom att jag inte kunda rida pga regnet så tog jag in henne och ställde upp henne i Noreens box ( hon blir så himla arg och stressad av att stå uppbunden i sin egna ). Sen började jag med att torka henne med en handduk på de ställen när täcket inte hade skyddat. Hon stod och riktigt njöt av uppmärksamheten. Sen ryktade jag igenom henne ifrån topp till tå och hon var riktigt fin. Mockade efter det och la upp hennes mat och la in nytt spån i boxen, allting var sådär fräscht och nytt. Sen fick hon på sig ett nytvättat täcke och en nytvättad grimma och in i boxen med lite käk. Världens mysigaste lilla bebis.
Sen tog jag bara in Noreen, mockade la upp mat osv innan jag drog hem, hann inte med så mycket mer än så.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback