Nya stövlar

Åkte en sväng till hööks idag och fick med mig hem ett par nya ridstövlar. Prövade i princip alla i hela affären och dessa var de ända som satt bra och som jag var okej med utseendesmässigt. Smala som röven och sitter as tajt om vaderna ( trots att det är en vidare modell ) men sitter bra i foten och tillräckligt långa.
0
Fick också med mig hem en ny saltsten.
Så idag tog jag en rejäl genomgång med borsten på Noreen, hade lite pälsgland i manen ( första gången för henne och hon sket nästan på sig när jag sprutade.. stackars bebe! ). Klippte sedan manen liten + att jag klippte ett "hack" mellan luggen och manen, allting hamnar hela tiden huller om buller och det avskyr jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback