Motivationen är i botten

Trots de fina vädret imorse så blåste det storm när jag väl var i stallet. Regnade och blåste som fan. Min motivation är i botten och känner att jag inte kommer kunna rida in denna hästen.. har tagit mig alldels för mycket vatten över huvudet och skäms för att ens ta hjälp..
Min häst blev rädd idag igen, på samma ställe, men denna gången försökte hon springa ifrån de hon var rädd för och där stod lilla jag, så rätt in i en boxvägg flög vi, min reaktionsförmåga är inte särskilt snabb med andra ord.
Men lugnade henne snabbt och hon frustade lite för sig själv innan vi gick in i boxen igen. Borstade bara igenom henne och mockade hos båda hästarna och tog sen in Rosalita.. en timma tog allt som allt och jag ville bara hem..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback