Julpynt

Idag har jag julpyntat hos båda hästarna. Rosalitas blev strået vassare och snyggare, kan visa imorgon. Älskar julpynt i stallet så gick riktigt loss med glitter och julkulor, snöflingor osv. Nu ska bara de två nya namnskyltarna upp också som jag fixat lite med i photoshop.
Mina småtöser. Det gör ont att veta att jag inte har lång tid kvar med Rosalita och snart måste släppa taget om henne. Vill för allt i världen inte behöva se på när hon blir mer och mer aggressiv, musklerna tyner bort och hon försvinner i sig själv igen.. älskade häst <3
Tog lite gullbilder på Noreen idag och pappa knäppte några när jag var med i bild. Hur mycket får man lov att älska sin häst ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback