Dagens planer

Idag ska båda hästarna aktiveras.. det har fallit snö över falkenberg så Noreen var lite tittig imorse när hon skulle ut i hagen och undrade varför i all fridens namn marken var vit.. haha.
Idag ska vi jobba vidare på longeringen, vi ska jobba "närmre" varandra. Sist hade jag henne en bit ifrån mig eftersom att jag inte vill att hon ska böja sig på en volt för mycket. Men idag så jag mer springa med isf eftersom att jag vill ha henne så nära mig som möjligt.
Rosalita ska få ett ridpass i paddocken också. Hon har vilat i två dagar nu så förväntar mig en överdrivet pigg och jobbig häst.. men vad gör man? ;)
Har även bestämt mig för att fortsätta rida Rosalita. Planen var att ha henne fram till nyår eftersom att jag inte har råd att ha två hästar. Men efter mycket fundering så tar jag Rosalita också.. iallafall tills hennes ägare har bestämt sig vad hon vill göra.
Mina finaste två småtjejer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback