Älskade skitlita

Att fotografera rosalita är ingen rolig uppgift.. hon avskyr att stå stilla och posera och lägger öronen bakåt och tycker att jag suger mest i hela världen. Men när vi fotade Noreen så stod hon nyfiket i hagen att jag var tvungen att plåta henne lite.
Får så dåligt samvete när jag inte kunnat rida henne.. om det är vädret, min kropp som säger ifrån eller bara tiden som inte räcker till spelar ingen roll, jag älskar att ta hand om henne och rida henne, trots allt hon utsätter mig för.
Till helgen ger vi oss ut på äventyr med min vän Matilda och busar i skogen, vilket hon älskar då hon hoppar på stället och galopperar i luften och småstegrar tills jag släpper henne och är en riktig liten tok <3
Imorgon däremot så blir det markarbete i paddocken.. får la se vad vi kan vänta oss för väder och för humör ifrån lilla skitungen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback